Project Description

"בעשורים האחרונים ההומאופתיה נהפכה לאחת מצורת הרפואה האלטרנטיבית הפופולרית ביותר, בצרפת מספר המטופלים בשיטה זו עלה מ 16 אחוזים ל 36 אחוזים בשנים 1982-1992 , בבלגיה למעלה ממחצית מהאוכלוסיה מסתמכת בדרך קבע על תרופות הומאופתיות… בפנקסה של הפקולטה להומאופתיה בבריטניה רשומים למעלה מ 1,400 רופאים… המספר הרב ביותר של מטפלים נמצא בהודו, שיש בה 300,000 הומאופתים מוסמכים, 182 קולג'ים ו 300 בתי חולים הומאופתים… המכירות השנתיות ." צמחו פי חמישה מ 300 מיליון דולר ב 1987 ל 1.5 מיליארד דולר בשנת  2000 "עם מטפלים רבים כל כך והצלחה מסחרית גדולה כזו, יהיה הגיוני להניח שההומאופתיה חייבת להיות יעילה, בסופו של דבר, מדוע שמיליוני אנשים, משכילים וחסרי השכלה, עשירים ועניים, במזרח ובמערב- יסמכו עליה? "
(כותבי הספר: "ריפוי או פיתוי", המטילים דופי ברוב טיפולי הרפואה המשלימה ובהומאופתיה בפרט)
* התגובה שלי לספר כפי שפורסמה בעיתון "הארץ" – בסוף המאמר.

על זה נאמר "המספרים מדברים בעד עצמם"… בפרט שמדובר על "מוצר" שמחייב הוצאה של כסף, זמן ואנרגיה מתוך בחירה חופשית. אלמלא היה בעל ערך גדול ומשמעותי עבור האנשים, היה ביקושו נמוג במהירות.

בישראל כמו בכל העולם מטופלים בהצלחה מגוון גדול של אנשים: מגיל רך עד לזקנה, נשים בהיריון, מניקות, אנשים מאמינים ואנשים ספקנים, סובלים ממחלות כרוניות או אקוטיות (חריפות, אלו שטופלו / מטופלים ברפואה מערבית ואלו שלא, אנשים עם מחלות וקשיים פיזיים ונפשיים.

במרפאות פרטיות, מרפאות קופות החולים ואף בבתי החולים מטפלים ביותר ויותר אנשים המחפשים מזור וריפוי שונה (או בנוסף) לזה שהרפואה המערבית מציעה להם. טיפול שלא מתמקד ב "כיבוי שרפות" של הסימפטומים, עם תופעות לוואי בצידם. אלא יפעל לרפא את המחלה בע"ה מהשורש. להחזיר לבריאות אמיתית. בריאות שלמה של הגוף והנפש.

הצלחה גורפת זו של הרפואה המשלימה ובעיקר של ההומאופתיה, היא התשובה המוחצת לשאלת הספק החוזרת ועולה.

בברכה
ד"ר בועז רון
רופא M.D והומאופת RCHom

https://www.haaretz.co.il/misc/1.1285111