אני רוצה להמליץ על טיפול הומאופתי לתינוקות/ פעוטות בכלל ועל ד"ר בועז רון – רופא והומאופת בפרט , שעשה עבודה מדהימה עם הבן שלי (שנה וחצי) הגענו לד"ר בועז רון עם בן בגיל שנה ושלושה חודשים , לאחר שמאז שנכנס למסגרת הוא לא הפסיק להיות חולה בשרשרת כמעט כל שבוע במשך 3 חודשים וירוסים שונים ומשונים, דלקות, חום שלשולים ושאר פינוקים. לאחר פגישה עם ד"ר וקבלת הרמדי , התחלנו לתת באופן יומיומי את ה"סוכריות" כפי שאנחנו קוראים לזה (שתכלס בשביל הילד זה מה שזה , ללא התנגדויות או חוסר נוחות כזה או אחר) .
ומאז טפו טפו טפו (טפו) בן היה חולה פעם אחת (!) כבר למעלה מ3 חודשים ,ובמקרים בודדים של הופעת חום לאחר טיפול ברמדי חירום החום ירד ולא חזר וללא התפתחות סימפטומים של מחלה. . וזה לא מסתכם רק בזה . מבחינה רגשית הילד נפתח, קיבל ביטחון, מרגיש יותר נוח בחברת אנשים, עומד על שלו מול ילדים אחרים בגן ובאופן כללי שמח ואנרגטי יותר.
אין מאושרת ואסירת תודה ממני על כך שניתנה לי האפשרות לתת לבני את החיזוק לו הוא היה זקוק באופן כ"כ טבעי ועדין אך מדויק ,עמוק ועוצמתי בשלב כ"כ קריטי בהתפתחותו הפיזית והרגשית . תודה לד"ר בועז רון על הפלא הזה, ועל הטיפול הנעים והמקצועי !
ממליצה באהבה גדולה, לכל ההורים המחפשים לחזק את ילדיהם הן פיזית והן רגשית .

יפעת גורן