לכל המעוניין!

בתי הבכורה מיה, היום בת 15 בריאה ומתפקדת רגיל לחלוטין.

בגיל שנתיים וחצי אושפזה בבית חולים שניידר במחלקת טיפול נמרץ נשימתי עקב דלקת בריאות בשם אדנו וירוס. מיה שלנו הגיעה לבית החולים במצב מאוד מאוד קשה. הגענו למצב שהרופא אמר ש"לא בטוח שנשרוד את הלילה". אך לאחר שבוע במחלקה השתחררנו הביתה במצב סביר. הדלקת "אכלה" חלק מהריאה השמאלית, ותחזית הרופאים היתה "הילדה תהיה אסתמטית כרונית ותצטרך אינהלציות ומשאפים לאורך כל ימי חייה".

בגיל ארבע, במהלך הרצאה בגן ששהתה בו, פגשנו את ד"ר בועז רון. בועז מאוד הרשים אותנו בידע הרב שלו. הוא הבטיח בסוף ההרצאה שינסה לעזור כמה שיוכל, ולכל בעיה ישנו פיתרון בתחום ההומאופטי.

בעלי ואני קבענו פגישה שגם מיה ביתנו השתתפה בו. בועז עלה נקודתית על הבעיה שהילדה סבלה ממנה. נתן לה טיפול הומאופטי המתאים לה בדיוק. הילדה טופלה במשך כשמונה חודשים בתרופה הזו, עם פגישות אחת לחודש וחצי במרפאתו של ד"ר בועז. לאחר שמונה חודשים הטלפון של בועז היה תמיד זמין לשאלות . מאז ועד היום לעולם לא טופלנו במשאפים, אינהלציות ועוד…

כל העתיד הרע שצפו לנו הרופאים התפוגג כאשר פגשנו את ד"ר בועז רון.

מאז ועד היום אני לא מפסיקה להמליץ עליו בחום לכל מי שיש לו בעיה רפואית כלשהי.

מקרה נוסף שקרה במשפחתי, עם בתי הצעירה יותר:
כל פעם שהיו צריכים לצאת מהבית לאיזשהו מקום, טיולים, סבתא ועוד בתי סבלה מכאבי בטן והקאות.

לאחר מספר טיפולים אצל בועז, עלינו על מקור הבעיה, בתי טופלה בתרופות הומאופטיות וכאבי הבטן פסקו לחלוטין. בועז עלה על הבעיה נקודתית, ונתן מענה מיידי באמצעות הטיפול ההומאופטי.

ובנוסף – הביטחון העצמי שלה השתפר, אני ובעלי אבחנו שיש שינוי… לא מסדרת יותר לאחרים כמו שהיתה נוהגת…  לא פראיירית, עומדת נחושה על שלה…